創作內容

1 GP

散步

作者:allwe│2016-06-01 01:17:39│巴幣:2│人氣:59
散步,喺我最熟悉嘅前公司附近,最愛嘅海邊,尖沙咀海傍至紅磡好靚。海comforts me(好治療)。眼瞓,完。



引用網址:https://home.gamer.com.tw/TrackBack.php?sn=3208063
All rights reserved. 版權所有,保留一切權利

相關創作

留言共 2 篇留言

湛澄
有d人唔開心時,會食comfort food舒緩情緒、cheer up自己,
相信海傍係你嘅comfort place :)
 
我自己個comfort place算係尖沙咀。(不過係尖沙咀,唔係前公司所在嘅尖東-_-")
就算自由行多到逼爆,我都仲係--
好鍾意去1881睇下今期主題佈置靚唔靚,
好鍾意LCX果間吉卜力/宮崎駿精品店,
好鍾意我前幾年聖誕帶過你地幾個(連埋佳佳)去食果間希臘風情藍白小屋feel嘅ECF Cafe,
好鍾意行九龍公園,睇百鳥居,影花草樹木,
好鍾意海運中心Log On果間綠茶味軟雪糕......
 
第日有機會,同你去Dog House飲杯cocktail丫~
(雖然佢係位於尖東,哈哈 XD)

06-25 09:23

allwe
嘩,你做乜咁踴躍留言!我當然無任歡迎啦,係有啲不解傘,哈哈。

Good to hear your sharing and your comfort places!!你唔講,我淨係知ECF Cafe。由此可知,講野幾緊要,哈哈,你又樂意講。

1881,同我前公司有關:P 你以上講嘅景點都好睇好去,正路。(細細聲,覺得Log On綠茶味雪糕唔夠濃,我好鍾意濃味野,不過以佢嘅價錢,收貨啦XD)

06-28 02:09
湛澄
因為踴躍留言原本係我響巴哈嘅常態 XD
 
其實一個景點多唔多人、易唔易去、啲野好唔好食
並唔係最重要,最緊要係果度有留低過開心嘅回憶,
回憶先至係comfort到我嘅最主要原因。:)

06-28 07:14

allwe
WOW,咁牙,大家做個朋友囉,喺依度XD

可以係,日本,我幾鍾意千葉縣,因為喺嗰度識左個朋友。

有時間願聞其詳,聽下你同邊個喺尖沙咀發生過咩事:P
07-02 01:40
我要留言提醒:您尚未登入,請先登入再留言

1喜歡★allweneedis 可決定是否刪除您的留言,請勿發表違反站規文字。

前一篇:日本之旅... 後一篇:3個月日本之旅第一章 —...

追蹤私訊切換新版閱覽

作品資料夾

shan790126悠露
我愛會長的推 愛公會看更多我要大聲說3小時前


face基於日前微軟官方表示 Internet Explorer 不再支援新的網路標準,可能無法使用新的應用程式來呈現網站內容,在瀏覽器支援度及網站安全性的雙重考量下,為了讓巴友們有更好的使用體驗,巴哈姆特即將於 2019年9月2日 停止支援 Internet Explorer 瀏覽器的頁面呈現和功能。
屆時建議您使用下述瀏覽器來瀏覽巴哈姆特:
。Google Chrome(推薦)
。Mozilla Firefox
。Microsoft Edge(Windows10以上的作業系統版本才可使用)

face我們了解您不想看到廣告的心情⋯ 若您願意支持巴哈姆特永續經營,請將 gamer.com.tw 加入廣告阻擋工具的白名單中,謝謝 !【教學】