創作內容

0 GP

(新手)最後的學界足球

作者:fishkk│2019-03-07 17:01:32│巴幣:0│人氣:34
大家好,小弟第一次寫故,有不足唔好見怪,大家亦可留言提出意見,或者某D劇情/人物想有補充,都可以留言。

依個故事係用小弟最後一年學界生涯做骨架,加入其他元素同劇情改編的,如果有人咁都認得出小弟,希望唔好相認啦。(同埋我未必全部係正字,希望各位特警高抬貴手)

1.
9月1日,開學日,久違了的7點鐘鬧鐘叫醒了我。我不情不願的從床上爬起,準備返學。出門口後依然是在魂遊太虛,思緒慢慢走到了回憶當中……

今日開學我一點都不快樂,不是因為我討厭讀書,而是我的大想頭,令到我唔可以著便服,開開心心咁去大學度上堂,享受大學生活,反而係要著返套校服,返舊校去重讀中7。

我是一個擁有入U成績的中7重讀生(成績勉強夠入九龍區果幾間大學),但由於我排JUPAS時太大想頭,想入一D我根本唔夠分入既科目,結果我NO OFFER。我亦不甘讀ASSO,我希望從JUPAS 堂堂正正咁入U,所以我選擇左再考AL依條路。

朋友話,我可以自修,因為我既母校係一間BAND3既學校,好多老師都無乜心機教書,你返去都唔會有咩進步。無錯,我知道學校唔會令我既成績有咩進步,我都一心只係靠自己。但你會問,咁點解你要讀日校,仲要讀返母校,而唔去搵其他中學呢,你有本身可以入U既成績,應該有D好D既學校肯收你架?我會答,我返黎只有一個目的:就係打多一年學界賽。

差D唔記得講,我叫做阿南,袁振南,我鐘意踢波。

我算係學校入邊既高材生,大家唔好見怪,因為我唔係讀一間好叻既學校,所以有個學生可以又打校隊又讀到少少成績,已經算係好叻。我印象中由我中1到中7,我都唔知換過幾多批隊友。

本身每年都會有人因為升唔到班轉校或者種種原因無再讀書等,特別係一到會考,就會有一大班人因為升唔到中6而離開,中6,7果時完全係另一批外校生,因為原校可以夠分升中6既人好少,學校中6會收一大班外校生,所以基本上隊波年年都總會大轉,同某D傳統名校打幾年都係同一班隊友,完全唔一樣。就算KEEP到一路留係度既,都係有佢特別既原因(將來介紹隊友果時再講)。

但正如我頭先所講,我讀一間麻麻地既學校都可以讀到少少成績,自己一定要努力,亦都會有所犧牲。犧牲既就係我練波既時間,雖然教練一直都無介意我以前少練波,但一分耕耘,一分收獲,即使你有唔錯基本功同意識,體能唔夠就係唔夠,人地練波既時候你要去溫書,體能既進步自然少,細個就唔會太覺,慢慢大個就開始唔及人地咁FIT同咁跑得。

差D唔記得講,我係一個左腳仔,約1.75,少瘦,短髮斜陰,我打LB的



一邊行一邊回想自己讀書同踢波既往事,轉眼間已經差唔多到學校門口,過多一條馬路就到校門。7年間幾乎每日都行同一條路返學,我已經去到連紅綠燈會閃幾多下都撩如指掌。依盞燈會閃8下,我離遠見到人像燈公仔開始閃,我心知我要慢跑先可以趕得切過馬路,但由於岩岩瞓醒,根本唔想用力,所以我決定停係路口等下次綠燈。4下,5下,6下,我一路睇住人像燈公仔一路閃,突然間,我感覺到右邊一陣風吹過…….

有一個大約1米85,同我著住同一套校服既男生係我執邊跑過,佢用近乎係短跑選手果種無重力既跑法好快係人像燈由第6下閃到第8下之間好輕鬆咁跑左過對面馬路,而且完全面不紅氣不喘,簡直就好似川島芳子…呀唔係…係好似BOLT一樣。細心一睇,佢身型精瘦,絕對似係一個出色既運動員。由於我當時依然好眼瞓,根本無將依件事放係心上,但係無諗到,原來佢將會係改變我地足球隊歷史既一人,而佢亦係依一個故事既另一主角 阿飛,陳嗚飛。
引用網址:https://home.gamer.com.tw/TrackBack.php?sn=4317033
All rights reserved. 版權所有,保留一切權利

相關創作

留言共 0 篇留言

我要留言提醒:您尚未登入,請先登入再留言

喜歡★lamony123 可決定是否刪除您的留言,請勿發表違反站規文字。

後一篇:今天我吃了3個雪梨...

追蹤私訊切換新版閱覽

作品資料夾

airsky00大家
爆肝中(゚∀。)看更多我要大聲說7小時前


face基於日前微軟官方表示 Internet Explorer 不再支援新的網路標準,可能無法使用新的應用程式來呈現網站內容,在瀏覽器支援度及網站安全性的雙重考量下,為了讓巴友們有更好的使用體驗,巴哈姆特即將於 2019年9月2日 停止支援 Internet Explorer 瀏覽器的頁面呈現和功能。
屆時建議您使用下述瀏覽器來瀏覽巴哈姆特:
。Google Chrome(推薦)
。Mozilla Firefox
。Microsoft Edge(Windows10以上的作業系統版本才可使用)

face我們了解您不想看到廣告的心情⋯ 若您願意支持巴哈姆特永續經營,請將 gamer.com.tw 加入廣告阻擋工具的白名單中,謝謝 !【教學】