創作內容

0 GP

毛毛的鬼故事或不祥經歷

作者:“自動搜索”│2015-08-20 17:25:54│巴幣:0│人氣:94
經歷之談

我嘅童年生涯大概就係咁樣度過。

最重要學識左係,就算見到有嘢,都唔好出聲。

一來會嚇親人,

二來對件事無幫助,

三來,比佢地知道你見到佢,可能會進一步纏擾你。

反而,苦了自己。

好似之前話嚇親阿朗果單嘢咁,搞到要見家長,之後阿媽又聽d隱世街坊講帶左我去飲符水「封眼」。 果次返左鄉下番禺一間道院。

耍呢弄昮完一連串經文過後,個師父就燒左道符,放入碗到,叫我一淡清左去。

D味好怪,好大陣燶味。

果下我真係好後悔,亦都堅決認定之後就算見到咩都唔會出聲。

然後,師父拎個類似紅色布袋笠住我個頭,再索緊隻眼位置。我乜都睇唔到,師父圍響我隔離唸下經燒下香咁,最後,係咁搖我個頭。

當時嘅我只係個小六學生,我果刻好想喊,我只係想做一個正正常常嘅細佬啫,點解會咁。

搖搖搖搖... 搖到好暈,天旋地轉。

師父一下拎開個袋,再搵d(聖)水灑下我,然後用兩隻手指摔我額頭印堂位置。

宣告禮成。

阿媽即刻跑上黎就問:

「點呀?點呀?」

可以點啫…

我淨係話好暈。

師父話返去抖返下就大功告成,
迷濛間見住阿媽比錢、封利是、又買d平安手繩,心已經好噏。
我唔知果d野work唔work,
但就好知阿媽搵錢好辛苦。

之後坐左陣,阿媽拖住我就走喇。

走果陣,見到門口有五、六個細佬仔,
無著衫,係到走黎走去。

我心諗,做乜咁開心?
一陣飲符水你地就知慘。
無理,暈陀陀咁走人。

到好後來,大過左,聽見有關嬰靈超渡大會,
先記返起,果日門口d細佬仔可能係排緊隊嘅。

對於今次嘅飲符水,我好早就可以作結案陳詞,

無效。

看更多投稿作品
引用網址:https://home.gamer.com.tw/TrackBack.php?sn=2936497
All rights reserved. 版權所有,保留一切權利

相關創作

同標籤作品搜尋:毛毛的鬼故事或不祥經歷

留言共 0 篇留言

我要留言提醒:您尚未登入,請先登入再留言

喜歡★s072225 可決定是否刪除您的留言,請勿發表違反站規文字。

前一篇:毛毛的鬼故事或不祥經歷... 後一篇:毛毛的鬼故事或不祥經歷-...

追蹤私訊切換新版閱覽

作品資料夾

ShuLongQinHu給大家
小屋新增彩色插圖~大正浪漫,和服義大利+日本(APH)歡迎來看看看更多我要大聲說9小時前


face基於日前微軟官方表示 Internet Explorer 不再支援新的網路標準,可能無法使用新的應用程式來呈現網站內容,在瀏覽器支援度及網站安全性的雙重考量下,為了讓巴友們有更好的使用體驗,巴哈姆特即將於 2019年9月2日 停止支援 Internet Explorer 瀏覽器的頁面呈現和功能。
屆時建議您使用下述瀏覽器來瀏覽巴哈姆特:
。Google Chrome(推薦)
。Mozilla Firefox
。Microsoft Edge(Windows10以上的作業系統版本才可使用)

face我們了解您不想看到廣告的心情⋯ 若您願意支持巴哈姆特永續經營,請將 gamer.com.tw 加入廣告阻擋工具的白名單中,謝謝 !【教學】